مطالعات سیاستگذاری انرژی

مطالبی پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی

مطالبی پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی

معرفی موسسه پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی انرژی دانشگاه تهران

مؤسسه پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی انرژی با هدف کلی توسعه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی و مدیریت سیستم انرژی در سطح جهانی و با بهره‌گیری از توانایی‌ها دانشگاه تهران تأسیس شده است. مؤسسه پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی انرژی که در این وب سایت به اختصار مؤسسه خوانده می‌شود وابسته به دانشکده فنی دانشگاه تهران می‌باشد و مرکزفعالیت این مؤسسه در تهران است.
موسسه در دو بخش 1- آموزش به منظور انجام امور آموزش جذب هیات علمی و برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی و 2- پژوهش که مشتمل بر چهار زیربخش پژوهشی مستمر می باشد، فعالیت دارد. این چهار بخش عبارتند از:

بخش فن آوری انرژی

بخش مطالعات استراتژیک انرژی

بخش عرضه و تقاضای انرژی

بخش مدلسازی انرژی

در کنار این بخشها بخش پژوهشهای موردی نیز وجود دارد که بصورت مستمر نبوده و بر حسب نیاز نیروهائی جهت تحقیق در باره یک موضوع بخصوص با موسسه همکاری می نمایند.
شورای علمی موسسه که وظیفه اصلی آن مشاوره علمی به ریاست موسسه است نیز در کنار مدیریت پشتیبانی و ارتباطات از دیگر بخشهای موسسه می باشند.

  • سپهر عبداله پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی